Kontaktperson Camilla Andersen
E-mail: CAN@aab.dk
Dato 27. februar 2025
Vi har brug for din nøgle til kælderrummet
Kære beboere.
Autoriseret personale skal foretage prøver i alle kælderrum i uge 11. Og vi skal derfor bede dig aflevere din kældernøgle til beboerkoordinator Camilla Andersen på afdelingskontoret:
Onsdag den 5. marts 2025, mellem kl. 13-16
Torsdag den 6. marts 2025, mellem kl. 15-18
Fredag den 7. marts 2025, mellem kl. 8-11
Kan du ikke møde op på ovenstående tidspunkter, må du aflevere nøglen i en kuvert (med navn/adresse/evt. kælderrumsnr.) via brevsprækken ind til afdelingskontoret. Bemærk: Deadline er fredag kl. 11.
Hvorfor skal alle aflevere nøgler nu?
Vi kan – ved at teste ALLE kælderrum – tilrettelægge saneringen på en mere hensigtsmæssig måde end først antaget. Er det tilfældet, kan afdelingen spare både penge og tid på saneringen. Derfor skal autoriseret personale fra Dansk Miljø Analyse ind i alle kælderrum og foretage test.
Det er vigtigt at understrege, at den valgte metode er afstemt med myndighederne og vores rådgivere, og vi vil efter saneringen af de forurenede områder, igen foretage test i alle kælderrum. Ingen skal være i tvivl om, at deres kælderrum er fri for asbest, når saneringen er afsluttet.
Husk Hold øje med vores hjemmeside aab113.dk som nu opdateres løbende. Her finder du både seneste nyt og tidligere udsendt information om asbestfundet.
Har du et spørgsmål og savner svar – så kontakt os endelig.
Med venlig hilsen
Afdelingsbestyrelsen og senior projektleder Christian Lagrange Bustrup, Boligforeningen AAB
Hvis du har brug for at få svar på spørgsmål omkring fundet af asbest, bedes du kontakte: Beboerkoordinator Camilla Andersen mail can@aab.dk eller på tlf. 2028 2940 Camilla kan måske ikke svare med det samme, men vil kontakte de relevante personer og vende tilbage.
Har du spørgsmål omkring affaldshåndtering og placering af cykler mv. bedes du kontakte: Varmemester Ronni Madsen på afdelingskontoret: mandag, onsdag og fredag kl. 11.30 til 12.00.